Arkadaşlar selam. Bebeğim 21 aylık neredeyse 2 yaşına girecek memeden kesiyorum bugün 2. Günüm. Hem duygusal olarak hem de fiziksel olarak pek iyi değilim o istedikçe ve ben direndikçe içim acıyor gün içerisinde memeye aldanıp yemek dahi yemiyordu onyüzden kesme vakti geldi dedim bunun için annemlere geldik hep birlikte destekle bıraktırmya çalışıyoruz en zorlandığım nokta uyku aşaması. Önceden meme ile uyuyordu kolaylıkla şimdi sinirleniyor ve sallamama dahi izin vermiyor pes edip izin verdiğinde ancak uyutabiliyorum gece bir iki kere meme için kalktı salladım baya hıçkıra hıçkıra ağladı ve uyudu tabi ben de mahvoldum bu süreçte hiç kıyamıyorum birde benim bebeğim biberon be emzik kullanmıyor arada su verdim gece banamısın demedi,
benim açımdan ise durum uykusuzluk halsizlik ve en kötüsüde memelerimde aşırı ağrı ve basınç var. Sıcak duşa girip hergün mememdeki fazla sütü sağıyorum elimle o biraz rahatlatıyor.
Asıl sorum;
Uyku aşamasında neler yaptınız?
Memedeki ağrıyı nasıl hafiflettiniz be mastit olmayı engellediniz?
Memedeki sütü sağdığım için kanallarım ne zaman kapanır bu süreçte nasıl ilerlemeliyiz?