emirpasaa Kendini çok sıkıyor sürekli uykuda memede olsa bile ağlamak istiyor sıkınıyor aynı zamanda sürekli emmek istiyor napmam gerek 9 günlük daha kendime kimyon rezene çayı demlicem gaz damlaları var yediklerime de dikkat ediyorum başka napabilirim
NmalkoC emirpasaa canım kolik bebek cok zor gerçekten ne gaz damlası ne diyet ne çaylar belki bi yarım saat rahatlatıyor ama bitirmiyor ben oğlumda 1 yıl çektim ilk 5.6 ay akşam 6 da bi başlardı kıyamet kopardı tek caresi sabır cok ağladıgında süpürge aspiratör beyaz gürültü şeylerle rahatlat 3 ay fantom şipşak ile uyuttum
Eymenbusra emirpasaa 9 gün gaz için çok erken değil mi ilk iki hafta gaz problemi olmuyor diye biliyorum ben ama aç kalmıyor değil mi
aa80534_ @emirpasaa biz de öyleydik şuan 2 ay 12 günlük evet azaldı ama tamamen bitmedi dediğiniz gibi rezene kimyon damlalar vs çok kullandık. Ama en çok kimyondan fayda gördüm bebeğe de bir kaşık içirdim. bende sık sık rezene içmeye çalışıyorum.az da olsa rahatlıyor ama ağlama krizleri geçmedi hala umarım uzun sürmez ☹️
dusgezgincisi emirpasaa bizimkin de 23 günlük ama ilk haftadan itibaren gaz problemi var damla kullanıyorum bu sefer ishal oluyor anlamadım
kader_78 emirpasaa valla Cok şey denedim kimyon demledim içtim bebeğimede cay kaşığı verdim oda işe yaramadı sonra bitane zeytin yağı orijinal cay kaşığı icirdim karnına masaj yaptım cok rahatlamıştı o nöbet göçirir gibi krizler duruyordu o eczanede ki gaz damlaları işe yaramadı sende zeytn yağı icir sırtını ovala rahatlar canım ❤️
dusgezgincisi emirpasaa nurse harveys damlaya geçtim şuan şükür iyiyiz mutlaka her beslenme sonrası gazını çıkartın. Bir memeden diğerine geçişte bile oturma banyosu çok iyi geldi bizimkine ( kova içine 37 derece su koyulur çocuk kollardan tutularak içinde 5-10 dk bekletilir. Deneyin faydasını görürsünüz. Kolik masajları var uygulayın
Marsila emirpasaa Bizde de 10 günlüktü başladı 4. Ayında azaldı 6. Ayında tamamen bitmiş oldu azala azala. Zaman canım tek çaresi bir sürü şey denedim profile gir oku. Ellerim yara içinde yazmakta güçlük çekiyorum 😔
momm_861 emirpasaa biogaia kullandim ben o ise yaramisti probiyotik falabda vardi icinde sanirim eczaneci de aciklamisti sab simplex falabda kulllandim ama biogaia daha iyi geldi Allah yardimcin olsun çok çektim bende ben ayri bebegim ayri cekti 😑