11 ay 14 günlük kızım var. Sürekli bir çığlık atma, isyan modunda. İstemediği bir şey olunca ya da biz onun yanlış yapmasını engellediğimizde sürekli sesi kısılana kadar bağırıyor. Yanlış bir şey yapıyor bunun farkında ben daha seslenirken çığlık atmaya başlıyor ve kendini yerden yere atıyor. Asla evde kavga eden bir çift değiliz. Tartışırken sesimizi yükseltmeyiz de. Ama artık bugün çileden çıktım ve kızıma sesimi yükseltip bağırdım arkasından hıçkırarak ağladım. Sürekli hayır diyen anne değilim. Ama 3 gündür kendimi hep hayır derken buluyorum. Çok zor bir bebekti. Ama şu an o dönemleri daha sakinmiş gibi geliyor. Evde resmen küçük ergen var. Ne yapacağımı bilemiyorum. 🥺