Merhaba annelerim ,
Bebeklerimizin en özel gününde yapmış yada yaptırmış olduğumuz pastalarını paylaşalım istedim .
Henüz kutlayacak olan annelerimiz vardır ve fikir olsun istedim böyle bir post altında toplanalım .
Oğlum 17 aylık ve 1 yaş doğum gününde pastasını kendim yapmıştım .
Bizim ki bu şekilde 🙂
