Kızlar 11 aylık oğlum var. Nerdeyse 2 3 aydır ek gıda verirken çok zorlanıyorum ve yaşıtlarına göre biraz geride 8 kg 300 gr. Yapmadığım şey kalmadı bir kaç kaşık alıyor sonra dişlerini kitliyor suyu bile çok zor içiyor . Doktorumuz da mama verebilirsin dedi ama mamayı bile kabul etmiyor hipp diye mama aldım onu kabul etmedi sonra sma diye mamadan aldım onu da kabul etmedi kendisi yemesi için blw yönetimi de yapıyorum yok onu da kabul etmiyor ne yapacağımı nasıl davranacağımı şaşırdım. Diş döneminde değil sizce neden böyle yapıyor olabilir aynı durumu yaşayan var mı ne olur bana yardımcı olun .