Prenses-annesi1 13 günlük oğlum gece kalkıp emziriyorum 2 saatte 1 gece emzirmeyi ne zaman bıraktınız?
balmom59 Prenses-annesi1 gece emzirmeleri hiç bırakmıyorsun sadece süresini uzatabilirsin Oda 40ı çıkınca 3-4 saatte bir emzirmeye dönebilir geceleri
asilpoyrazinannesi Prenses-annesi1 sarılık olmadı değeri düştü biraz ama ben 1 ay sık sık emzirdim alarm kurdum gece 2 saatte bi kalkıp emzrdim zorla.
Prenses-annesi1 balmom59 kızımda bi süre sonra kalkmamıştım hiç uykusu bölünmesin demişti doktor ama ne zaman olduğunu unuttum
balmom59 Prenses-annesi1 4 aylıkken bile gece en az 1 defa uyanıp emmesi gerekiyor Yani büyüdükçe azalıyor gece emmeleri fakat daha erken sizin