girlmomm kızım 10 aylık oluyor ben her ayında heyecanlanıyorum büyüdüğü için şaka gibi doğum günü geliyor neredeyse ah zaman 🥹 10 aylık bebişler napıyorsunuz gününüz nasıl geçiyor ve kaç uyku yapıyorsunuz ?🫠
agzimizintadikacmasin girlmomm kızımın 1 yaş doğum gününde aşırı heyecablanmıştım ilk dişi çıktığında ilk yürüdüğünde çok çabuk büyüyorlar ❣️
hamium girlmomm Kızım 4 gün sonra 10 aylık olcak bir yerlerden tutunup ayağa kalkmayı öğrendi bundan dolayı da sürekli düşüyor hergün yeni yeni şeyler öğreniyor daha şimdiden doğum günü için plan yapmaya başladım bile 😅günde 2 uyku yapar
idilgokce girlmomm bebegim 2 aylik kolik gaz sancısı sürekli ağlamalar gerçekten geçiyor mu bu zmaan 🥺
Sedas00 Bende öyleyim Şuan 2 yaşında hala öyleyim tabi ilk aylar daha yoğun duygularla tepki veriyodm dişi çıktığında ağlamıştım yürüdüğünde ağlamıştım 😂🌸
girlmomm agzimizintadikacmasin evet bende öyleyim doğum gününe 2 ay kaldı diye şimdiden heyecanlıyım😍🙏
girlmomm hamium oy ne güzel maşallah 🧿 bizde tutup yürütüyoruz ama kendi tutunup kalkmayı beceremiyor daha😬😬🤭 benimkide 3 uyku yapardı 2 ye düşürdü 😏
Sinemeyra Bizde 10 ay 8 günlüğüz emeklemiyor tutunup kalkmıyor tembellik çok 😂 gündüz uykusunu 1 düşürdü akşam erken yatıyor sabah 6 da kalkıyor
rm01 Sinemeyra bizimkide 10 ay 9 gunluk iki uyku yapıyor oglen ve ıkındı aksamda 9.5 -10 gıbı uyuyor sabah 8 ayakda sabah gec kalksın ıstıyorum ama malesef
mom-1 10,5 aylık bende öyle her ayında ayrı heyecanlanırım yalnız degilsin , gündüz 2 uyku yapar gece uykusu cok güzel düzenli sükür aksam yatar beslenmesini kesmiştim sabaha kadar kesintisiz uyur 😍❤️🙏
sgs idilgokce gaz kolik diyince yazmak istedim. Çok zorlaniyorsun ama geçiyor gidiyor emin ol 3 4 aya geçip gidiyor daha güzel günler bekliyor sizi 😊
girlmomm idilgokce ah ahhh ilk zamanlarımı hatırladım bizimki kolik değildi ama çok ağlardı inanın geçiyor sizin gibiyken bende herkese ne zaman geçer diyordum büyüdükçe ne istediğini anlamaya başladıkça inanın kolaylaşıyor 🙏🙏
Gozdeklnc20 idilgokce ilk 3 ay kolik bebeğimin gaz sancılarıyla uğraşmakla geçti. 3. Ay bitti gaz bitti. Ama sonra yeni yeni zorluklar geliyor ardından üzgünüm 🥹
Sinemeyra rm01 bende çok istiyorum 9 kadar uyurdu bıraktı kaçta yatarsa yatsın 6 da kalkıyor gündüzde tek uyku yapıyor aşırı yoruyor yalnızımda
idilgokce sgs mesajınızı görünce ağlayasım geldi ama mutluluktan böyle şeyleri duymaya ihtiyacım oluyor şimdiki hallerin iyi ilerde daha da zorlanacaksin diyorlar işin içinden çıkamıyorum o zaman ilerisi daha mı zor bu koliklikten ?
idilgokce Sinemeyra darısı bize inşallah hem yavrum çok acı çekiyor hem ben hayatı sorgulamaya başladım inşallah bizim de sürecimiz çok sürmez hiç yardımcım yok gurbetteyim ondan da çok zorlandim
hamium idilgokce Hayır tabikide canım ilerisi zor değil inan bana bizde zor geçirdik o zamanları ama şu an oturup beraber gülüp oynayıp eğlenebiliyoruz herşey çok daha güzel insanlar hep böyledir can sıkınca ellerine ne geçiyor anlamıyorum takma kimseyi malesef çoğu insan yardımcı olmak yerine boş konuşuyor
sgs idilgokce emin ol şu anki halinden gaz kolik durumundan daha sıkıntılı günlerin olmiycak benide çok korkuttular gaz dan koliklikten süt alerjisinden çok çektim etrafımdaki insanlardan destek olacağına daha bunun diş dönemi var atakları var diye korkuttu 4 diş çıkardık hiç kötü değildi kolik sancısı kadar. Tam tersi bebişin artık seni taniyor oyunlar oynayabiliyorsunuz herşey yavaştan rutine bağlanıyor. Hiç korkmayın ilerleyen zaman size daha iyi güzel şeyler katacak
girlmomm idilgokce öff hep birde öyle diyolar bana hala bile şimdi iyi günlerin bi yürüsün o zaman gör diyolar bunun sonu bitmiyor ama dedikleri gibi değil bence bende o zaman sen niye 2 tane doğurdun diyorum büyüdükçe kolaylaşıyor🙏
ffulya idilgokce Zor diyenler kimler biliyor musun bebeği kolik olmayanlar, anakucağıma koyduğı gibi saatlerce duranlar, gece gündüz iyi uyuyanlar. Kolik anaları için ileriki aylar cennet cennet
idilgokce hamium başına gelmeden kimse anlamıyor bazıları da sırf kötülük olsun diye yapıyor Allah evlatlarımızı başımızdan eksik etmesin teşekkür ederim güzel desteklerin için 🫶