Kızlar şuanda 3-4 aylık olan bebeklerinize yazlık alışveriş yaparken kaç aylık alıyorsunuz ya 3-6 alsam yazı çıkarmayacak biraz giyip küçük gelecek 6-9 alsam ilk başlarda çok büyük gelecek ama bütün yazıda kurtarmış olucam şu beden konusunda çok kararsız kaldım sizin bebişler kaç aylık ve hangi bedenlerde yazlık alışveriş yapıyosunuz? 🥰