DenizAlpinAnnesi valla neden oldugunu bende bilmiyorum ama sikintisini gormedim bugune kadar sadece sana zorluk cikariyo emzirirken emsinde heycanli emsin bosver😃 bu arada burnu acik oldugu surece nefes alir icin rahat olsun o konuda unutmaz nefes almayi emzirmeden once burnunu kontrol et tikaliysa ac oyle emzir ama heycan durumuna bende hala bi cocum bulabilmis degilim