Anneler dün gündüz 37,4-37,6 ateşimiz vardı hafif akşam yatmadan sarımsaklı zeytinyağı sürdüm gece 1 de 39,5 oldu dolven verdim (calpol fayda etmiyor) ateşi 37,9 a kadar düştü sabah dan beri tekrar 38,5 ve asla ne düşmüyor limonlu corap giydirdim üstü ince şuan uyudu normalde uyumaz ama keyfi yerinde hopluyor zıplıyo koşuyo kuru dut kaynatıp ballı icirdim 1 kase sarımsaklı tarhana corbası yedi ne yapmam lazım