seymage Kızlar pazartesi işe başlıcam oğlum 1 yaşında günde 5 saat çalışıcam nasıl geçiyor günler çalışan anneler biraz rahatlamaya ihtiyacım var çalışmak banada iyi gelcek biliyorum ama oğlumu bırakmak çok zor geliyor