Bebeğm 40 günlük. Yediğini kusuyor sürekli nerdeyse doğru düzgün bişey yemedi bile. Sürekli ağlıyor sürekli. Nefesi kesilene kadar ağlıyor. Bir fikri olan var mı. Yarın doktora götürcem ama içim içimi yiyor şuan ağladıkça içim gidiyor 😭 bişey de yemedi hiç noldu anlamıyorum