Karkuresi Benim bebeğimde bir hafta önce çok kötü hastalık atlattı. 3 tane iğne vurduk, hava verdik, antibiyotikkullandık öyle iyileştii. Derken dün yine burnu tıkandı nefes alamıyor resmen. Dünden beri hava veriyorum çok iyi geldi. Ensonki hastalığında da hastaneye gitmeden vermiştim. Doktor bu hastalığa rağmen nasıl ciğerlere inmemiş diye şok oldu. Hava makinanız varsa yarım yaeım olacak şekilde ventolin ve cortair verin. Çok rahatlatıyor.