Kızlar bakarmısınız ben yeni doğum yaptığımda yaklaşık 50 veya 55 gün kan gördüm her seferinde temizlendim diyordum banyo yapıyordum tekrar görüyordum ama leke olarak sonra Ramazan ayında adet oldum sandım kan gördüm tek bir değerliğine yani o sekiz
Gün hep leke gördüm ped bile takmıyordum. Temizlendim banyo yaptım sizce sebebi nedir yardımcı olurmusunuz