Arkadaşlar oğlum 1.sinifa başlayacak. Adresimize çıkan okulda ikili eğitim var ve öğlen gidip akşam gelecek. Ama yakında yine bir okul var orda sabah 9dan öğlen 2 3 e kadar eğitim var. Oraya kayıt ettirmek isterim ama bunun bir yolu var mı resmi olarak, ya da nasıl yapılabilir