Bebegim 50 günlük oldu. Belli bir uyku ve beslenme duzeni yok. Her istediğinde emziriyorum. Uykusu gelir de uyuyamazsa çok ağlıyor. Akşam 8-9 gibi gece uykusu için altını alıp besigine yatiriyorum. Sabah kaçta uyanirsa uyansın 7-8 gibi yatak odasından çıkarmaya çalışıyorum. Sizde durumlar ne, bu aylarda henüz düzenin oturmaması normal mi?