yncusl Bebeğim 2 saatte bie uyanıyor emmek istiyor hatta bazen bir buçuk saatte bir .. sosyal medyada gördüğüm bebekler 3 4 saat deliksiz uyuyormuş sizin bebeklerde durum nedir
Aslnakn Bizde de durum aynı🤦🏻♀️ destekli uykuya alıştığı için uyanıp tekrar aynı desteği bekliyor yavaş yavaş kendi başına uyumasını öğretin çok yorucu oluyor
yncusl Aslında desteksiz de uyutmaya çalışıyorum birkaç kez öyle uyumasına rağmen ağlayarak uyandı .. artık yorucu hal almaya başladı
Aslnakn yncusl haklısınız ama kararlı olmanız lazım sürekli desteksiz uyutmaya devam edin ki bu düzene alışsın🐣