Ruvdem 6 aya girmiş bulunuyorum veee ek gıda başladı doktorum her şeyi tarif etti sağolsun . Yanlız kafama takılan şu kaşık mama oldu akşamları verirsin dedi hazırlayıp ama çeşitleri çok tahıllı ballı falan sade pirinçli mi alacaz veren var mı bebeğiniz seviyor mu ?bazı besinler 1 yaşa kadar yasak bal gibi mesela. Anlayamadım. Gerek var mı sizce . O kadar çok şey söyledi ki kafam allak bullak oldu ne zormuş :)
belus Ruvdem ben akşam hiç mama vermedim, kaşık mama vs de vermedim, gece rahatsız etmesin diye. Ama doktorunuz verin dediyse bi sonraki kontrolde marka vs sorun o kadar çok çeşit ve marka var ki, tadımlardan sonra mamaya geçersiniz zaten💌
[silindi] Ruvdem Ben biraz erken başladım. Üç gün kuralını sadece yoğurtta yaptım. Sonra sebzeleri verdim. Yavaş yavaş karışım yapa yapa verdim. Benden size tavsiye kavanoz mama asla vermeyin. Bir sürü tarif var. Onlarla ilerleyin bence.
Ruvdem belus doktor isterseniz bugün de başlayabilirsiniz dedi . 2 tatlı kaşığı olarak yazmış notlara rahatsız eder mi ki . Ben zaten gece yatarken mama verip yatırıyordum emzirdikten sonra . Doymuyor diye ondan dedi sanırım bize
Ruvdem [silindi] kavanoz maması demedi hiç zaten . Sadece kaşık mamadan bahsetti . Ki kavanoza ben de karşıyım hepsini ben evde yapabilirim . Eskinin pirinç unu maması gibi dedi . Veren var mı merak ettim
[silindi] Ruvdem Ben pirinç unu değilde. Yulaf ve tam buğday ununu kavurdun. Bir kavonaza koydum. Bazen öğlen veriyordum. Gece vermedim çok rahatsız eder diye.