Merhaba arkadaşlar, 6 aylık bebeğim, 3 gündür ek gıdaya başladık bal kabağı tattırdım 3 gün boyunca. Ama mama sandalyesine otururken çok ağlıyor kaşığı görünce kafasını çevirip ağlıyor kendisini sıkıyor. Böyle ben güldürüp ağzını açtığında sırf tatsın diye ağzına veriyorum kaşığı. Acaba doğru mu yapıyorum bilemedim. Bana yardımcı olur musunuz