tco
Merhabalarrrr
Daha öncede yazmistim oglum suan 2 ay 6 gunluk. Yaklasik 2 haftadir aksam 5-6 dan sonra meme reddi basladi basbas agliyor cok uzuluyorum kahroldum resmen.
Emzirme danismanlarindan yardım almayi dusunuyorum.
Emzirme danismanindan yardim alan var mi memnun kaldiz mi?