3 buçuk aylık kizim var ilk bir ay herşey iyiydi ama son zmanlarda esimle uzaklastk sanki daha doğrusu sohbet muhabbet azaldi baya hemde normalmi sizce bebgimle çoğunlukla vakit geçiriyorum oda ilgileniyor ama biz koptuk çocuk olunca ole mi oluyor Üzülüyorm bazen ciddi sorunumz yok ama yinede elimden geldiğince onunlada ilgileniorm ediyorm ama bi yerde takılıuorm bilemedim yoksa hep beraber ortak biseyler yapardik ederdik simdi yok...