Newmomm345 Bebeğim 3 aylık eli sürekli ağzında salyası var bakayım dedim hafif beyazlıklar var diş geliyor mu sizce meraktan çatlıcam 🥺😂😂
neanladinyurdagull Newmomm345 diş daha böyle biryerde oluyor beyazlığı falan bu daha çok dudakta yara olur ya onun gibi gözüküyor ama
hazalp Newmomm345 diş geliyor diş kaşıyıcısını dondurun ve taze soğan verin hem antioksidan dır bu dönemde bağışıklık biraz düşebiliyor güzel beslenmesi de çok önemli :)
kocabas111 neanladinyurdagull Bizimkine de bakar mısınız ne gecemiz kaldı ne gündüzümüz emmek istemiyor huysuz salyası akıyor
Tostosun_Annesi14 kocabas111 bizimkide böyle aynı şekilde huzursuz iştahsızlık var galiba patlamak üzere iyice kabardı damakları
neanladinyurdagull kocabas111 bayağı şişmiş geçmiş olsun dişler gelicek ama Allah bilir nasıl gelicek 🌺5 buçuk aylık kızımında 3 aydan beri bu şekilde henüz cikmadi
kocabas111 Tostosun_Annesi14 benimki de aynı emmek istemiyor geceleri uyanıyor uyumak istemiyor huysuz sizinde mi bizimki gibi dişleri
Tostosun_Annesi14 kocabas111 evet damakları aynı böyleydi ve bugün patladı çok şükür çok küçük benimkide emmek istemiyo ek gıda yemiyor doğru düzgün inşallah patladı bi nebze olsun rahatlar yavrum
kocabas111 neanladinyurdagull ay inşallah sizinkide biran önce çıkar bizimkide 2,5 aydan beri belli 5 aylık olduk inşallah patlar bir an önce