Elenor17 arkadaşım Allah yardımcın olsun. Hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız. Sütüm yoktu. Olsun diye neler neler yaptım denedim içtim yedim yok olmadi.olsa da emmezdi diye düşünüyorum zaten. ilk dört ay zorla mama içti o da benim zorumla az az uykusunda icerebildim. Sonrasında Asla biberon kabul etmedi. Her marka mamayı , her marka biberonu aldık denedik.yine de içmedi. Gece beslenmesi 4. Ayından sonra olmadı zaten. O yüzden erken ek gıdaya geçtik. Malesef onda da yüzüm gülmedi.suan 20 aylık zorla yedirmeye çalışıyorum.ve hala asla su dışında biberonla bardakla pipetle falan birşey içmez .o kadar mücadele ettim biberonla mama vb içsin diye .hiç pes etmedim sürekli teklif ettim.yine de başaramadım.sonra zaten vazgeçtim..ben çözüm yolu bulamadım arkadaşım.başı neyse ileriside o oldu bizde.ama insallah sizin bebiş düzelir.