Bebeğim 20 günlük anne sütü + mama ile besleniyor mamayı sma comfort kullanıyoruz ama sütün yetmediği yerlerde takviye alıyor sürekli değil bugün mama yedikten sonra sarı sümük gibi koyu bir şekilde kustu bu normal mi başına gelen var mı doktora gitmem gerekir mi diye sizlere bir danışmak istedim