Kızlar pazartesi öğlen kızımı sütten kestim 21 aylık olduğu için göğsümdeki süt ancak salı sabaha karşı tam doldu ve agrılar başladı biraz elimle sağdım dün sabah 6 dan beri daha sağmadım. Dolmus yine sağmalı mıyım kimisi masaj yapmıs ve sağmamış. Bir uzmandan dinledim o da sağma saatlerini acarak agrısı gececek kadar sağmalıyız diye. Siz nasıl yaptınız göğüste süt kalması zararlı değil mi kuruması😕🙁