Kızlar bebeğim 2 aylıktan beridir emmiyor ciddi meme reddi vardı sütüm de artık gelmiyodu ben de antidepresana başladım misol içiyorum. Ama bugün göğüslerim ağrıyordu bakayım dedim süt resmen akıyor baya fazlalaşmış ve denedim bebeğim de emmeye başladı 4 aylık olmak ğzere bu arada. Emzirsem sıkıntı olur mu? Biraz sağım yaptım onu içirsem nolur? Antidepresanı hemen bırakayım desem çok kötü olacağım biliyorum. Antidepresan kullanıp emziren var mı?