benimde 3 buçuk ay oldu bazen düzeliyor bazen çok kötüye gidiyor ne yapacağımı şaşırdım artık bazen 4 saat tutarken bgn 2 saatlik uykuda bile kaçırdı. Gece uyandirmasam kaçırıyor. Bu kdr süreden sonra bezede dönemem. Bir gün sinirlenip bağladım bezi yüruyemedi bile değişik geldi. Bu iş ne zaman biter artık çok yoruldum 😞😞😞😞😞