Birisibirisi
Aynısı bızde var
Keyfi gitmedigine üşendigine yemin edebilirim ama kanıtlayamam :))
3 yasına 1 ay kaldı
Bazen gidiyor bazen gitmez
Bi dönem cok iyidi sürekli söylerdi. Bazen öyle bi hal alıyor ki salıyor kendini hiç demiyor. Sadece kakayi soyler
Bu yüzden bazen kavga dövüş wc gidiyoruz :)
Kafayı yicem