Bebeğim 48 günlük, cok gazlı hatta kolik bu çocuk diyorduk akşam oldugunda ağlama krizlerine giriyordu tabii o süreçte her şeyi yaptık, çingene beşiğinden tut evde saatlerce tur attık, kendi beşiği otomatik sallanıyor sonrasında da hep öyle uyutmuştuk. Ama ne zaman ki 40′ı çıktı ağlamalar azaldı huzursuzluk azaldı tabii alerjisi de var diyetteyim o da etkili olmuş olabilir.. Yaklaşık 1 haftadır sallamayı bıraktım doktor bana 5 yasına kadar sallarsın kendine eziyet edersin alıştırırsan dedi, Öğlen 18 gibi son uykusu akşam 10 gibi huysuzlanıyor yatağımızın ortasına yatırıyorum oyun oynuyorum sakinleştiriyorum masaj yapıyorum sonra emziğini veriyorum, arkadan pşş pşş sesi açıyorum ve bir mayışıyor yüzüne doğru battaniyesinin kenarını çekiyorum yarım kapatıyorum hemen gözleri kapanıyor o şekilde başında bekliyorum 20 dakika kadar zaten emziğini atıyor emin oluyorum uykuya geçtiğine ve gerçekten işe yarıyor 🥹 Yani bu şekilde giderek desteksiz uyur mu gerçekten ?? başka tavsiyeniz var mı sabah 7′ye kadar uyuyor gece 2 kere emmek için uyanıyor geri uyuyor