3buçuk aylık bebeğim sadece mama ile besleniyoe gece uyuduktan üç dört saat sonra acıkıp kıpırdanıyor ancak 30ml mamayı zorla içiyor sonra istemiyor yine uyuya kalıyor sonra yine 3-4 saat kadar uyuyor ne yapabilirim bi sıkıntı olurmu acaba kilo alımıda az oluyor zaten o yüzden gece beslenmesi yapsın istiyorum ama imkanı yok daha fazlasını içiremiyorum