Kızlar şimdi oğlum 14 aylık yürüyor çok şükür yürümeye başladı dengesini de güzel sağlayabiliyor güzel dönüşler yapıyor ama bedenini kullanmasını sanırım bilmiyor daha yani yere eğilip biseyler almak istiyor ama cesaret edemiyor yürürkene dengeyi korumak için oturması gerek ama oturamıyor birden atıyor kendini arkaya bir iki kere bu yüzden kafasını vurmuşluğu var yere diz kapaklarını kullanamıyor daha doğrusu büküp oturmasını bilmiyor ögretince de ağlıyor istemiyor emeklemedi hiç buna buluyorum sorum şu ki ona bunu nasıl öğretebilirim dizin üstünde durmasını dizine yaslanarak kalkmasını nasil sağlayabilirim başına gelen var mıı böyle bisey yardımcı olursanız sevinirim