5 günlük oğlum doğduğunda bir kez hastanede yaptı daha sonra evde zeytinyağıyla masaj yapıp uyarınca yaptı bir defa sonra bekledik kendiliğinden yapmadı 3 gün boyunca dün tekrar zeytinyağıyla yaptık aşırı fazla çıkardı resmen içinde biriktirmiş iki gündür sürekli ağlıyor karnını doyuruyorum gazını çıkarıyorum ama deli gibi krize giriyor varmı başına gelen kızlar cevap verin lütfen