Merhaba ,
1.5 aylik bebegim var .gunun belirli bir bölümünde cok huysuzlaniyor.Yaklasık 5 saat kadar. Kolik mi degil mi bilmiyorum sürekli aglamiyor .uyutuyorum 5 dkka sonra aglayarak uyaniyor. Sanirim agrilari oluyor. Emzirmeye calsyorm 1-2 kere çekip sonra almiyor memeyi. Boyle olduğunda çok çaresiz hissediyorum kendimi. Emmedigi icin aç kaldigini dusunuyorum. Doktor kilo alimi yavaslarsa devam sutune başlariz dedi ama aslinda sütüm var sorun bazen emmemesi .Önerilerinizi bekliyorum .Ne yapmaliyim