Hanımlar bebeğim 6 ay 20 günlük
2.500 kilo doğdu ve su an 6.500 kilo
Sadece anne sütü verdim sütüm yetiyordu sırf kilo alsn diye mama vermek istemedim zayıf bir bebek ama maşallah çok sağlıklı koca kışı burnu bile tikanmadan atlattık bence bu da anne sütü gücü
Doktorlar gelisimine normal diyor ama çevremdeki herkes bebeğin 6 aylık değilde 4 aylık bebek görünümünde diyip psikolojik baskı uyguluyor
Bebeği iki buçuk kilo doğan anneler sizin kaçıncı ayda ve kaç kilo yazar mısınız
Bir de bana tavsiyeniz var mı