Günaydın bebeğim akşam uykusuna 8 gibi uyuya kalıyor sadece anne sütü
Ek gıda da alıyor tabi
8 de uyuduktan sonra 11 gbi 10.3 gbi yatıyorum ben ama sabaha kadr yenidoğan gibi yarım saatte bir kalkıp duruyor sütüm de var kucağıma aldığımda hopur hopur emmiyor uyanıyor gece memeyi alınca uyuyor beşiğe yatırınca ağlıyor uyanıyor rezil ediyor beni uykuya Dalamama var
Emzik tutmadı sabahın 6 sında kalkıyoruz gece uyusa razıyım da çok yorgun bitkin oluyorum bitanedaha var 2 , yaşında
Napabilirm varmı önerdiğiniz bişey gece beslenmesini kessem daha çok mu küçük
Diğer oğlum 4 5 ay emdi sonra bıraktı sütüm olmasına rağmen
O yüzden bilemedim bilen yaşayan atlatan varsa yazabilirmi ❤️