Merhabalar 14 aylık kızım var yaklasik 1 haftadır alerji beliriyor zyrtec 5 damla önerdi dr ilk olduğunda verince geçiyor ama 4.kez oldu bu sabah yarın aşı için zaten gideceğiz sorun devam ederse alerji listesi vereceğim demişti bu durumu yaşayan varmi aranızda