Ay-Bek Merhaba kızlar, Ayın 5’inde 4. Ayı dolacak kızımın. 5 aylık olacağız. Gece uyanmaları o kadar çok ki delireceğim. 5 6 kere uyanıyor 2 saatte bir. Şimdiye kadar uzun uyurdu. Bazen 4 saat bazen 6 saat. Şimdi 2 saatte bir uyanıyor. Emziriyorum uyuyor yatağına bırakıyorum uyanıyor deli gibi ağlıyor. Bu sefer ayakta salla dur uyumuyor zor uyuyor. Emzik de almadı deli gibi ağlıyor. Kardeşimin de kızı var 4 aylık. Yanına yatırıyor çocuğu ağzında da emzik kendi kendine uyuyor. Bu nerde kendi uyuyacak. 4 yaşında oğlum var bir de o da geceleri uyanıp yanıma geliyor. Uykusuzluk beni mahvediyor. Siz nasıl uyutuyorsunuz ? 😖😫
Zhrbl12 Ay-Bek ayağımda sallayarak. Nasıl alıştıysa öyle gider. Allah’tan gece uykusu güzel sadece 4 de bi sallanmak istiyor
busraozz Ay-Bek aynı gün doğmuş bebeklerimiz. Bizde aynıyız şuan bu zamana kadar güzel uyuyodu şimdi sürekli uyaniyo emip geri uyuyo yatağına koyunca geri uyaniyo sonra da artık yorulup uyuyo emzikte emmiyo 😂 muhtemelen 4. Ay atağı olabilir bide dişleri kasinabilir. Valla nasıl uyutuyosun diye sordun ama ne zaman kendi uyumak isterse zaten memeden başka bi yerde uyumuyo benimki.
Semra_656 Ay-Bek benimki şuan 8aylik benimkide surekli uyanirdi 5 aylikken ek gidaya başladim sabah uyaniyor doyuruyorum yerine yatiriyorum kendi kendine uyutmaya biraktim ve bunu surekli yaptim pes etmeden maşallah simdi gece gunduz yedirip yerine birakiyorum kendi kendini uyutuyor 😊
mavibahar1 Ay-Bek 5 aya kadar canı nasıl isterse öyle uyuttum. 5. Ayda uyku eğitimi verdim. 3 yaşına girecek. Uykular 5. Aydan beri çiçek, kafam rahat 😌💐
Ay-Bek busraozz bizim ilk üç ay sürekli kustu. Şimdi emerken bile az emsin hemen bırakıyor öğütüyor. O yüzden pek memede uyumuyor. Arada uyuduğu da oluyor. Yatağına koyunca uyanıyor ağlıyor hemen asla kendisi uyumuyor imkansız yani. Harika haftalar uygulaması yüklü şu an sıçrama falan da gözükmüyor anlamadım gitti.. Ama damakları inanılmaz kaşınıyor elleri hep ağzında. Başka çocuğun var mı bu arada. Hangi ildesin. Kız mı seninki de :)
Ay-Bek busraozz o kadar felaket ki bu gece 8 kere falan kalktı iki saat falan uyudu. Saat olmuş 8 iyice deliriyorum 🤦♀️🤦♀️
aylizbebe Ayakta ya da kucakta sallayarak uyutuyorum bende. Benimde kızım 4 Aralık’ta 5 aylık olacak. Ama uykuya geçerken ağliyor kısa uyuyor gece uyanıyor emmek için uyuyor geri ama bazen sallıyorum mecbur uyumak istemezse.. Ve bu ara daha zordayız. Poposu çatladı fitilden krem kullanıyoruz sıcak su vs ama yine 4 gün oldı yapmadı kaka gazdan kıvranıyor emerken sesler geliyor karnından gurul gurul ağlıyor ne yapıcam bilmiyorum çok üzgünüm… Uykularıda kötü bu yüzden
Ay-Bek aylizbebe ahh geçmiş olsun neden öyle oldu sürekli kabız olduğu için mi fitil verdiniz ? Aralıkta 4 aylık olacak yazmışsınız. Yanlış oldu sanırım. Şu an kaç aylık gazı çok mu oluyor ? Bizimkinde gaz yok ama durmadan uyanıyor. Uyanınca da emziriyor uyumuyor sallamaktan ayaklarım kopuyor.
Elfmom1234 Bizimki 9 gün sonra 5. Ayına girecek bu aralar sürekli gece uyanıyor, gece uykusuna emzirerek geciriyorum, iki üç saatte bir kalkardı bu aralar ne olduysa saat bası hatta yarım saate bir uyanıp emmek istiyor emziriyorum geri uyuyor.
Ay-Bek Elfmom1234 keşke bu da emzirince uyusa bir uyanıyor sonra bir saatte uyuyor o da beni çok zorluyor
Ay-Bek Semra_656 valla benimki hiç yerine yatırıp da bırakayım kendi uyusun bir çocuk değil. O kadar kötü ki oğlum. Öyle değildi asla. Bu gece 8 kere kalkmıştır. Uyutuyorum yerine koyuyorum kıpır kıpır deli gibi ağlamaya başlıyor. Sabaha kadar böyleydik emziriyorum uyutuyor yatağına koyuyorum uyanıyor. Sallıyorum uyutuyorum yatağına koyuyorum uyanıyor. Nasıl bir çocuktur bu anlamadım gitti çok zorluyor beni ya hayattan soğudum resmen
Semra_656 Ay-Bek o zaman sizin kokunuzu istiyor yaninda bence size ait bir sey koyun yanina yada eline tutuşturun kızim oyleydi tam tarif ettiginiz gibi kendime ait bir tülbent verdim eline basta umursamadi ama git gideeline alip koklayip uyuya kaliyo