sibel08 Merhaba arkadaşlar bebeğim 8 ay 12 günlük ama hâlâ desteksiz oturamıyor. Bu bir gelişim geriliği midir yardımcı olursanız sevinirim 😢
tiggerwinnie sibel08 benim oğlumda 9 aylık hala oturmuyor doktorumuz korkmak için erken bekleyelim dedi
Ballilokmam11 sibel08 yere bırakın 4 tarafını yastıkla çevirin önüne oyuncaklar koyun kitap açıp okuyun ilgisini çekin sevecektim bir süre sonra stres yapamadan doktorunuza da danışın tabi
Agaclargibi Kilosu nedir acaba? Benim oğlum çok kiloluydu desteksiz oturması biraz geç oldu doktor kilodan dolayı duramıyor demişti düzeldi elhamdülillah
sibel08 tiggerwinnie birde desteklemek de gerekiiymiş sanırım hiç yapmadım hep mama sandalyesinde oturttum
Muhkub60 tiggerwinnie 9 aylık erken mi dedi gerçekten bmmki 7 ay 10 günlük geçen hafta muayene vardı 4. Ayda b12 bakmıştık dönmüyor kafasını tam tutmuyo diye 150 çikti düşüktü sprey başldık 1 hafta sonra dönmeye ve başını tutmaya başldı. 3 ay sonra gel tekrar bakalim dedi. Neyse götürdüm oturmuyor diyince aaa dedi tuttu ama bebeğim hiç durmadı gevşeklk var biraz dedi biz zaten 4. Ayda nörolojiye gittik 8 aydan sonra oturmzsa gel dedi dedim tamm dedi. B12 de gevşeklk yapar dedi sonuca göre konuşalım dedi yarın gidicem sonuç için ama b12 baktım normal aralığa gelmiş yükselmiş. Ne diyecek bilmiyorum beni şaşırtan o gün hastaneden geldim çocuğu tuttum koltukta bikç saniye desteksz oturdu. Hatta videosunu çektim devamlı oturtuyorum bikç dakika oturuyor dikkatini çekersem yoksa atıyor kndini. Arkaya değil yanlara ve öne düşüyor daha çok. Ama hala ben direk bırakınca oturmuyor biraz dengesini sağlamam gerekiyor. Videoyu göstercem doktora.
Aydanur24 Benim ikizlerim 14/15 ay gibi yürüdü oturmaları ise 14 ayda oldu bende korkmuştum ana geç oldu hızlı oldu
sibel08 Aydanur24 bazı yerlerde 9 ayda hâlâ oturmuyorsa doktora danışın yazıyor oturması gerekliymiş bilemedim bende
tiggerwinnie sibel08 yere atıyorum kasları gelişsin tummy time yapsın diye bende çok korktum ama doktorum rahatlattı burda bazı annelerde geç oturdu deyince rahatladım
sibel08 tiggerwinnie benim kızım hiç sevmiyor yerde oynamayı bende zorlamadım başlarda sürekli kucak istiyor benimle temas halinde oyun oynamak istiyor ama artık sevmese de koyuyorum yere valla yapacak bişey yok 2 ağlar sonra susar
sibel08 Ozooo gelişimi farklı ama oturamamak gelişim geriliği sayılıyormuş. Emeklemek gibi değil yani emeklemese de sorun olmuyor ama oturmak farklı. Zaten 9. Ayda kesin oturması lazım diye okumuştum. Yine de doktora danışacağım tabiki
tiggerwinnie sibel08 benim oğlumda sevmiyordu ama alıştı inan zamanla alışıyorlar ben eline oyuncaklarını veriyorum onlarla oynuyor ağlıyor sakinleştiriyorum ben almadıkça alıştı Allah yardımcımız olsun 🌸🌸
Ozooo sibel08 nasıl oturduğunu ancak siz bilirsiniz ben yorumunuza göre yazdım , 8 ayda oturuyor olsa bile illaki devrilme arkaya düşme yaşanıyor hiç mi oturmuyor desteksiz
sibel08 tiggerwinnie teşekkür ederim bütün annelerin yardımcısı olsun rabbim. Oyuncak veriyorum ilgilenmiyor bile ille de beni istiyor hanımefendi ama alıştırmam lazım dediğiniz gibi
shibalba sibel08 yürüme arkadaşı almıştım,onun önüne oturttum,göz hizasında oldu yani Tuşlara fln basmaya çalışırken dik oturdu,oyuncaklar yerde olunca daha çabuk düşüyordu Belki işe yarar,birde oturmaktan ziyade karın üstü vakit geçirmesi daha etkiliymiş