Arkadaşlar bebeğime Hipp tahıllı mama vermeye başladım. Birincide bişey olmadı, ikincide ağız kenarları mamanın sürüldüğü kısım komple kıpkırmızı oldu, ama sabaha kadar kırmızılık gitmişti, ben kaşıktan zannettim, porselen kaşıkla yediriyordum. Ertesi gün tekrar mama vericem bu sefer Çelik çay kaşığıyla vereyim dedim, yine ağız kenarları kıpkırmızı oldu, kaşıkla alakası yokmuş. Başına böyle birşey gelen var mı, mama mı alerji yaptı acaba bu nedir böyle