ToDaBeNe reflü olabilir, çok fazla içmiş olabilir, mama içince hemen kaldırmayın biraz yatsın veya mama içirip sallayarak uyutuyorsanız hemen sallamayın bazen bizimkide öyle oluyodu mama içince uyuyacağı zaman içip sallıyosam kusuyodu, bide mama değiştiyseniz beğenmemiş olabilir