dila93 Günaydın arkadaşlar, 6 aylık kızım 4 gündür geceleri ağlayarak en az 3, 4 kez uyanıyor. Öğlenleri bir derdi yok. Zor sakinlestiriyorum, bu gece hiç uyumadık neredeyse. Bu diṣ mi sizce? Acilen doktora mı götürsem bilemedim((