Bebeğim 17 aylık odasını ayıralı 1.5 ay oldu o beşikte bende yerde yatıyordum 1 haftadır da odamda yatıyorum ağladığında kalıyorum gece emzirmeyi de kestim en az 9 defa uyanıyor bende hastayım heryerim ağrıyor dün gece dayanamadım yanında yattım bana sarılıp uyumak istiyor bu durumu yaşayan anneler varmı çözüm varmı