yagizalptm öncelikle ek gıdaya yeni başlayan çocuğa sadece 1 öğün verilir ve bu da tadım diye geçer. 2.ay 2 öğüne çıkabilir ama bunda da öğünler ağır olmayacak şeklindedir. Heyecanınızı anlıyorum. Bebeklerin istekli olması da anneleri daha çok yedirmeye teşvik ediyor. Fakaaaattt bu bebeklerin bağırsakları bu yiyecekleri kaldırabilecek güçte değil. Özellikle Instagramda görüyorum gece maması diye meyveli irmik veya yulaf lapası veya pirinç unu veriliyor. Hangimiz gece yatmadan yemek yiyoruz ki kaldı ki bunu küçücük bebeklere yapıyoruz. Yok gece uyanmasın uykusu bölünmesin diye veriyorum diyen gördüm. Uyanacak kardeşim bebek bu. Asla ama asla gece yedirmesi bebek için uygun değildir. Akşamları bağırsaklarımız kendini tamamen dinlenmeye alırlar. Fakat siz bir mama daha verip bağırsağın çalışmasını istiyorsunuz. Cümlelerim sizi kırmasın. Aşağılamak,küçümsemek için konuşmuyorum. Aslaa,haddime değil zaten. Fakat bir çoğumuz yeni anneyiz ve mecburen internetten gördüklerimizi uyguluyoruz. Çocuk beslenmesi derslerin de ısrarla hocalarımızın bize söylediği ek gıdaya sert geçiş yapılmamasıydı. Çocuğa 3-4 öğün yemek yedirip bunu gururla paylaşanları görüyorum. Bebeğiniz için yaptığınız tadımlara zeytin yağı ekleyin ama doğal olması lazım. Eğer tadım aşamasını geçtiyseniz yemeklerine ekleyebilirsiniz. 3-4 günde 1 çay kaşığı saf zeytinyağı içirebilirsiniz. Şimdiden çok geçmiş olsun.