Hipp combiotic bizde çok gaz ve neredeyse kabız yaptığı için doktorumuzun tavsiyesi üzerine bir hafta önce sma comforta geçtik. Bebeğim çok severek içiyor ve başlarda kakası baya sıvıydı hatta acaba mama ishal mı yaptı diye düşündüm. Ama iki gündür çok katı kaka yapıyor affedersiniz top gibi. Özellikle bu gece çığlık cığlığa uykusundan uyandı altını açtığımda top şeklinde kakasını yaptığını gördüm. Az da olsa anne sütü de alıyor beni de emiyor. Ama sorunun mamadan mı kaynaklandığını yoksa başka bir şey den mi olduğunu anlayamadım. Cünkü dediğim gibi mamaya başladığımızda kakamız çok iyi sıvıydı. Yaşayan varmı böyle bir durum?