1byd
Bizde 3.5 aylığız ufak ufak tutuyor ama hafif şeyleri çıngırak falan verince ağır geliyor kısa tutuyor atıyor zaten daha kontrol edemiyolar ki kaldırıyor direk ağzına götürüyor o esnada da kendine vuruyor 😂 böyle hışırtılı zebra falan var onu veriyorum direk ağza tabi üzernde ki battaniyeyeyi pek tutup suratına ağzına götürür bence anca 4. Ayından sonra daha iyi tutmaya başlarlar