Merhaba kızlar hamileliğim den beri tırnak batması yaşıyorum doğum yapalı 10 ay oldu ayak baş parmağımda sürekli bi tırnak batması yaşıyorum kesiyorum düzeliyor ama tırnak büyüdükçe tekrarlıyor şuan daha çok ağrı yapıyor ve kesemedim bir türlü bunun için yaşayan varmı aranızda sizler ne yaptınız yada doktor hastane gibi yerlere fe gitmek istemiyorum canım çok acıyacak diye 🤦🏻♀️