sagkalp Kızlar merhabaa emzirme döneminde burun estetiği sizce mantıklı mı ? Kasımda işe başlayacağım kızım 1 yaşında olucak işe başlamadan 8-9 aylıkken estetik olmak kendime biraz değişiklik yapmak istiyorum 🥰