sos20 iyi geceler, gözünüz aydın 😊 öncelikle sakin olun, stresle sütün gelmesi daha zor olur. Bir kaç gün içinde süt zaten gelir. Bu arada mama takviyesi yaparlar hiç sorun değil, benim bebeğime de yapmıştık. Hastanede güzelce başa çıkarlar bu süreçle ve iyileşir hızla bebeğiniz endişe etmeyin. Çok çok taze annesiniz paniğinizi anlıyorum ama bazı şeyler zaman gerektiriyor. Bakmışsınız sabaha gelmiş :) sağım yaparak uyarabilirsiniz memeyi, ama gelmezse de panik olmayın, ⅔ gün devam edebiliyor böyle sonra geliyor 🙏🏼