Elaa4050_ yani bebekle nasıl olur bilmiyorum, ne kadar uysal olsa da kendi aracın değilse biraz zor olur. Ben günü birlik bi yere gitmiştim tek başıma ve ordan oraya mola çok az koştur koştur hareket ediliyor. İstediğin zaman duramıyorsun. Çocuk sıkılır yani gibime geldi