buketzm 40’ı çıktığından beri hep çorapsız yatırdım gece, gündüz.
Gece uykuda kan dolaşımı yavaşladığı ve kalbe giden damarları sıktığı için sıkıntı olabiliyormuş Allah korusun.
Eşim de asl çorapla yatmaz ben de kendimi de bildim bileli çorapsız yatarım ( annem çocukkende giydirmezdi uyuyacağım zaman mutlaka çıkartırdı geceleri.) 1 yaşında ki bebişkom da aynı sekilde uyanıkken coraplı sadece